بازیهای جذاب و سرگرم کننده خانوادگی

%name بازیهای جذاب و سرگرم کننده خانوادگی

بازیهای خانوادگی

جذاب ترین بازیهای خانوادگی و دورهمی برای تمام سنین

بدون شک از یک مورد علاقه ترین و جالب ترین کارها ، بازیهای خانوادگی است ، شما می توانید این بازیها را در خانه برای سرگرم کردن خود و کودکانتان انجام دهید و لذت ببرید. در ادامه با ما همراه باشید تا چند بازی جالب را به شما معرفی کنیم:

1. بازی حدس کلمه / محبوب ترین بازی

%name بازیهای جذاب و سرگرم کننده خانوادگی

بازی خانوادگی جالب

تاکنون ، شما احتمالاً آن فیلمهای زیادی را در اینترنت مشاهده کرده اید که در آن افرادی که چیزی در دهان دارند و سعی در گفتن کلمات دارند و دیگران سعی می کنند حدس بزنند چه می گویند. مثل این است که تعداد زیادی سنگ در دهان خود داشته باشید و همزمان بخواهید صحبت کنید. شما نیز می توانید با گذاشتن چیزی در دهان و گفتن یک کلمه از بقیه بخواهید حدس بزنند که شما چه می گویید.

2. نخ را بکشید و شانس خود را امتحان کنید

– یک لیوان یکبار مصرف

– چند بشقاب

– تعدادی جایزه

– نخ (همه باید یک رنگ باشند)

– چسب

یک سوراخ در مرکز پایین لیوان پلاستیکی ایجاد کنید. نخ ها را به طول مساوی ببرید و یک انتهای آن را به انتهای بشقاب بچسبانید ، انتهای دیگر نخ را درون سوراخ روی لیوان پلاستیکی که قبلاً ایجاد کرده اید قرار دهید. جوایز را روی بشقاب ها بگذارید.  یکی از نخ ها را انتخاب کنید و آن را بکشید ، آنچه در بشقاب است را به عنوان جایزه دریافت می کنید. حتی می توانید برای جذاب تر شدن بازی در بعضی از بشقاب ها مجازات قرار دهید.

3.  بازی حدس کلمه با نقاشی

%name بازیهای جذاب و سرگرم کننده خانوادگی

بازی خانوادگی خنده دار

بازی فوق العاده ساده و در عین حال خنده دار است که در آن داشتن استعداد نقاشی مفید است. کلمه ای را که در ذهن دارید روی کاغذ ترسیم کنید و از بقیه بخواهید حدس بزنند که چه چیزی کشیده اید.

4. سرپیچی از جاذبه زمین

شما به بادکنک نیاز دارید.

بیشتر بخوانید:  بازی محلی ریگ واچَقو

همزمان 2-3 بادکنک (بسته به سن و توانایی ها) را با دستان خود به هوا بیاندازید و نگذارید روی زمین بیفتند. کسی برنده است که بتواند زمان بیشتری بادکنک ها را در هوا نگه دارد.

5. انداختن بطری

%name بازیهای جذاب و سرگرم کننده خانوادگی

چالش های خانوادگی

شما به: حداقل 2 رول دستمال توالت ، چوب بلند ، صندلی ، کش لاستیکی ، 2 بطری پلاستیکی خالی و درب دار یا (بطری نوشابه فلزی) احتیاج دارید.

رول های دستمال توالت را روی چوب قرار داده و انتهای آن را روی صندلی ها آویزان کنید (یا اجازه دهید اعضای خانواده آن را نگه دارند). درب بطری را باز کنید ، یک ورق رول دستمال توالت را درون آن قرار دهید و درب آن را دوباره بگذارید. بگذارید بطری آویزان شود.

با استفاده از کش های لاستیکی و “بمب” های کاغذی ، به سمت دستمال توالت شلیک کنید تا پاره شود و همراه با بطری بیفتد. کسی برنده می شود که بتواند سریعتر رول های دستمال را پاره کند.

بیشتر بخوانید:  بازیهای محلی آذربایجان غربی

6. برج بسازید

%name بازیهای جذاب و سرگرم کننده خانوادگی

بازیهای سرگرم کننده

برای ساختن برج از میوه ها یا سبزیجات استفاده کنید. هرکسی که بالاترین ساختار را در 1 دقیقه بسازد، برنده بازی است. این بازی برای همه سنین مناسب است.

7. جابه جا کردن کاغذها

%name بازیهای جذاب و سرگرم کننده خانوادگی

بازی خانوادگی جالب

شما به نی و ورق های کوچک نیاز دارید.

برای هر نفر تعدادی کاغذ کوچک قرار دهید فرد باید بتواند با استفاده از نی و مکیدن کاغذها را از یک سمت به سمت دیگر منتقل کند هر کسی که این کار زودتر انجام دهد برنده بازی است.

8. بولینگ داخل سالن

یک مکان خوب در خانه پیدا کنید تا یک خط بولینگ داخلی را راه اندازی کنید ، سپس یک توپ و 10 بطری پلاستیکی خالی پیدا کنید. بطری ها را مانند بولینگ سنتی مثلثی مرتب کنید ، چهار ردیف در پشت ، سپس سه ، دو و یک در سه ردیف بعدی قرار دهید. پس از تنظیم  بطری ها ، می توانید بازی را شروع کنید.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

گردو بازي

نوع بازي : پسرانه و به صورت گروهي كه به سه روش انجام مي شد …