بازیهای سرگرم کننده برای دورهمی ها

%name بازیهای سرگرم کننده برای دورهمی ها

بازی های دورهمی

معرفی انواع بازیهای دورهمی

هنگام هنگام برنامه ریزی یک مهمانی ، غذای عالی و… را در نظر می گیرید سعی کنید تعدای بازی برای سرگرم کردن مهمان هایتان در نظر بگیرد با این حال ، اگر واقعاً می خواهید مهمانی خود را به یادماندنی کنید ، به چند بازی دورهمی نیاز خواهید داشت.

در ادامه تعدادی بازی مخصوص دورهمی ها قرار داده ایم ، این بازی های مهمانی را با خانواده یا دوستان خود انجام دهید ، این خاطراتی که هنگام انجام این بازی ها ایجاد می کنید یک عمر باقی خواهد ماند.

بازی های دورهمی  

• من کی هستم

هر بازیکن نام شخصی معروف را روی یک کارت می نویسد. سپس کارت به پیشانی هر بازیکن زده می شوند (یا نگه داشته می شوند). بازیکن به نوبت فقط سوالات بله یا خیر را می پرسند تا هویت شخصی را که در کارت است مشخص کنند.

• دوز

از پرطرفدارترین بازی های خانگی دو نفره دوز می باشد، برای انجام این بازی به یک کاغذ و خودکار نیاز دارید. در یک صفحه یک جدول 3 در 3 بکشید و هر یک از طرفین یک علامت ( ضربدر یا دایره) برای خودشان انتخاب می کنند و باید تلاش کنند یکی از ردیف های افقی، عمودی یا قطری را از آن خودشان کنند.

بیشتر بخوانید:  بازی محلی «هارو»

• روان‌پزشک

از بازی‌های دورهمی جدید که می‌تواند جایگزین مناسبی برای مافیا و… باشد. در روان‌پزشک، یکی از اعضای جمع در نقش‌ روان‌پزشک قرار می‌گیرد و دیگران همگی روانی هستند. بهتر است شخصی را به عنوان روان‌پزشک انتخاب کنید که با بازی آشنا نباشد. سپس برای مدتی، روان‌پزشک جمع را ترک می‌کند و بقیه افراد باید روی یک اختلال مشترک به توافق برسند سپس روانپزشک وارد می شود و با پرسیدن سوالاتی باید مشکل آنها را تشخیص دهد.

%name بازیهای سرگرم کننده برای دورهمی ها

بازی های دورهمی دوستانه

• پاس پرتقال

بازیکنان یک پرتقال را بین چانه و گردن خود نگه می دارند. سپس آنها سعی می کنند بدون استفاده از دستانشان ، پرتقال را از یک بازیکن به بازیکن دیگر منتقل کنند. اگر کسی پرتقال را بیندازد می بازد.

• دو حقیقت و یک دروغ

هر بازیکن سه جمله راجع به خودش می گوید ، در این جملات فقط دو جمله حقیقت است و یکی دورغ می باشد. بازیکنان دیگر باید جمله دروغ را حدس بزنند.

• چوب سرگیجه

یک چوب بیس بال را به صورت واژگون قرار دهید و طرف دسته آن به صورت ایستاده قرار داشته باشد. سپس پیشانی خود را بر روی چوب بیس بال قرار دهید. به دور خود بچرخید و پیشانی خود را در مقابل چوب قرار دهید. پس از 10 بار چرخش ، یک توپ تنیس و چوب را بردارید و سعی کنید توپ را پرت کنید.

بیشتر بخوانید:  بازی محلی «سه سنگ سه هسته»

• دوست داشتن و دوست نداشتن

هر شخص یک کارت خالی را می گیرد و یک چیز را که دوست دارد و یک چیز را که متنفر است ، می نویسد. سپس ، کارت ها را مرتب کرده و دوباره توزیع کنید. هر بازیکن حدس می زند که کارت متعلق به چه کسی است.

به عنوان مثال مریم کارت خود را میخواند ، او می خواند “من بیس بال را دوست دارم ، اما از مارها متنفرم.” سپس ، هر بازیکن به نوبه خود حدس می زند که چه کسی آن کارت را نوشته است.

• رمان

بازی را یک نفر شروع می کند. او جمله ای را می نویسد که داستانی را شروع می کند و سپس قلم و کاغذ را به نفر بعدی در صف منتقل می کند. آنها یک جمله را اضافه می کنند ، و داستان را ادامه می دهند. این کار تا جایی ادامه می یابد که نفر آخر بخواهد جمله ای بنویسد تا داستان را تمام کند. سپس داستان را با صدای بلند می خوانید.

بیشتر بخوانید:  بازي «پچ پچ یا در گوشی»

• پانتومیم

بازیکنان به یک تیم تقسیم می شوند و نام فیلم ها / نمایش ها / افراد مشهور را بر روی یک کاغذ می نویسند. سپس آنها یک تایم را انتخاب می کنند و یک بازیکن باید یک قطعه کاغذ انتخاب کند و سعی کند فیلم / نمایش / شخص مشهور را بدون ایجاد صدا بازی کند. هم تیمی های او سعی می کنند حدس بزنند و در صورت موفقیت ، بازیکن همچنان کاغذها را انتخاب می کند تا زمان سنج تمام شود. هر کدام از تیم ها می توانند بیشترین برد را کسب کنند!

• بیست سوال

یک نفر به یک شی یا شخص فکر می کند. سپس بازیکنان فقط مجاز به پرسیدن 20 سوال که با بله یا خیر پاسخ داده می شوند هستند تا سعی کنند حدس بزنند چیست. اگر آنها کلمه را به درستی حدس بزنند ، بازی به نفر بعدی می رود.

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

گردو بازي

نوع بازي : پسرانه و به صورت گروهي كه به سه روش انجام مي شد …