بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو

[Ad_1]

biography elcin sangu 01 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو بازیگر و مدل موفق ترکیه ای

بیوگرافی و عکس های الچین سانگو

الچین سانگو بازیگر و مدل موفق ترکیه ای است که به دلیل موهای قرمز و چشمان خیره کننده اش یکی از زیباترین زنان جهان در لیست BWC World است.

خلاصه بیوگرافی الچین سانگو

نام اصلی: الچین سانگو

تاریخ تولد: 3 آگوست 1985

محل تولد: ازمیر، ترکیه

زمینه فعالیت: بازیگری و مدلینگ

بیوگرافی الچین سانگو

الچین سانگو در 3 آگوست 1985 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد و ساکن استانبول است.

الچین سانگو بازیگر و مدل ترکیه ای است که به دلیل موهای قرمز زیبا و چشمان زیبایش در لیست جهانی BWC به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان معرفی شده است.

تحصیلات ارچین سانگو

biography elcin sangu 02 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو از دانشگاه مرسین در رشته اپرا فارغ التحصیل شد

الچین سانگو در رشته اپرا از دانشگاه مرسین فارغ التحصیل شد و همزمان دوره های بازیگری را نیز به دلیل علاقه شخصی اش به بازیگری گذراند.الچین سانگو پس از تبلیغات موفق تلویزیونی وارد تجارت نمایشی شد

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی ایرج طهماسب

حرفه هنری الچین سانگو

biography elcin sangu 03 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو بازیگر سریال روزی روزگاری در نقش ژاله

الچین سانگو پس از گذراندن دوره های بازیگری، فعالیت هنری خود را با تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد و سپس در تئاتری به نام خاک خانه روی صحنه رفت.

اولین بازی ایلاچین سانگو مقابل دوربین تلویزیون در سال 2011 در نقش ژاله در سریال روزی روگوری بود.

با وجود ایفای نقش های درخشان در چندین فیلم و سریال تاریخی، شهرت او عمدتاً به بازی در نقش دفنه در سریال عشق نظری در سال 1395 برمی گردد.

آخرین نقش الچین سانگو در سریال درام جنایی کارپیسما 2018-2019 است. الچین سانگو در نقش زینب و کیوانچ تاتلیتوگ در نقش قدیر.

سریال حوادث درباره مردی به نام کدیر است که تصمیم می گیرد در یک تصادف رانندگی به زندگی خود پایان دهد که در آن چهار ماشین دیگر با چهار جان و افراد مختلف درگیر می شوند. این سریال همچنین دارای بازیگران دیگری از جمله هاکان کورتاس، ملیسا اصلی، الپرن دویماز است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی الهه فرشچی

الچین سانگو جوایز زیادی در عرصه بازیگری کسب کرده است که از جمله آنها می توان به سه جایزه پروانه طلایی و 20 نامزدی دیگر در کارنامه کاری خود اشاره کرد.

کمپین مدلینگ الچین سانگو

biography elcin sangu 05 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو جوایز متعددی را در تجارت نمایش دریافت کرد

الچین سانگو در سال 2016 وارد عرصه مدلینگ شد و با چهره و هیکل جذاب خود پیشرفت سریعی در این زمینه داشته است.

او با شرکت های معروفی مانند نستله و کوکاکولا همکاری داشته و همچنین سخنگوی محصولات الیدور و بوینر است.

مورد علاقه های الچین سانگو

الچین سانگو علاقه زیادی به سفر و گشت و گذار دارد. او چندان اجتماعی نیست و ترجیح می دهد در خانه های کوچک بماند. از نظر او، معاشرت کاری است که او باید انجام دهد. الچین سانگو نیز از خواندن و نواختن پیانو لذت می برد و در اوقات فراغت خود این کارها را انجام می دهد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی لیلا حاتمی

زندگی شخصی الچین سانگو

biography elcin sangu 04 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو و یونس اوزدیکان

مسلما الچین سانگو در حال حاضر مجرد است و به طور رسمی ازدواج نکرده است اما با یونس اوزدیکان در ارتباط است. او در اینستاگرام خود تصاویری از الچین سانگو و یونس اوزدیکن به همراه ایموجی های عاشقانه دارد.

پس از همبازی ارچین سانگو با باریش اوردوچی بازیگر سوئیسی-ترکیه در فیلم عاشقانه «mutluluk zamani» شایعات در مورد رابطه او با باریش ادامه یافت.

جالب اینجاست که در زمان اکران فیلم، دوست پسر ایلچین سانگو، یونس اوزدکان، از دیدن صحنه های عاشقانه فیلم خودداری کرد و سالن را ترک کرد.

فیلم های الچین سانگو:

روزی روزگاری (2011)
اندازه عشق (2012)
[ad_2]

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …