بیوگرافی داریوش موفق

عکس بیوگرافی داریوش موفق از داریوش مواک

داریوش موفق بازیگر تلویزیون و تئاتر در سال 1348 در تهران متولد شد. او در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاک روان نقش قرقی را بازی کرد. پس از فارغ التحصیلی در رشته گرافیک برای تحصیل در رشته نمایش وارد دانشگاه تهران شد. اما نه تحصیلات خود را در این رشته به پایان رساند و نه موفق به اخذ مدرک علمی شد. او کار تئاتر را از سنین پایین آغاز کرد و به یکی از موفق ترین بازیگران تئاتر در سال های اخیر تبدیل شد.

1 1 بیوگرافی داریوش موفق

فیلم های داریوش موفق

داریوش موفق در سال 2006 در نقش شازده کوچولوی دانمارکی در فیلم «هملت» به کارگردانی رضا بابک وارد سینما شد. در حالی که ایفای نقش در این فیلم به موفقیت بازی های دیگر او مانند مجموعه We Are Not Angels نبود، اما تجربه خوبی برای او بود. او در این فیلم با هنرمندانی چون لیلی رشیدی، جمشید جهانزاده، بهرام شاه محمد لو و پرستو گلستانی همبازی است.یک چیز خاص در مورد این هنرمند این است که او در طول زندگی حرفه‌ای خود هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است، اما او بیشتر به عنوان یک بازیگر سینما دیده می‌شود، مانند بیشتر کارهایش که شامل 70 درصد آثار او و 29 درصد از آثار او می‌شود. کار در تلویزیونداریوش موفق در طول فعالیت خود علاوه بر دو فیلم تلویزیونی در 5 فیلم اسم، مرگ فروشنده، باغ آلبالو، هملت و فیلم هملت شازده کوچولو دانمارکی بازی کرده است. او در سریال «ما فرشته نیستیم» و سریال «هشت بهشت» بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی آرون افشار خواننده جوان پاپ ایرانی

1 2 بیوگرافی داریوش موفق

سریال داریوش موفق

داریوش موفق در سال 1392 در عرصه سینما و تلویزیون فعال بود و در آثار مهمی ایفای نقش کرد. او در سه فیلم و سریال مهم بازی کرد و در نتیجه شهرت بیشتری به دست آورد. از آثار مهمی که او بازی کرد می توان به «ما فرشته نیستیم فلورا سام»، «هشت بهشت ​​سعید عالم زاده» و «مرگ نادر فروشنده» ساخته نادر برهانی مرند اشاره کرد. سریال We Are Not Angels یکی از مهم ترین آثار این بازیگر به حساب می آید. او نقش مهمی در سریال تولید سال 2013 ایفا کرد و مهارت هایش عمیقاً در دل مردم ریشه دوانده و در مقابل مخاطبان تلویزیون ارائه شده است. او در سال 1372 علاوه بر بازی در مجموعه تلویزیونی «ما فرشته نیستیم» در سریال «هشت بهشت» نیز بازی کرد.او این بار با کارگردان سریال سعید علم زاده در کنار هنرمندانی چون فرهاد بشارتی، فرج الله گل سفیدی، علیرضا جعفری و مهدی ساکی همبازی شده است.داریوش موفق در طول این سالها با هنرمندان زیادی همکاری داشته است که مهمترین آنها لیلی رشیدی بود.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی کاترین زتا جونز

1 3 بیوگرافی داریوش موفق

سری کارتن

داریوش موفق در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاک روان نقش قرقی را بازی می کند. این سریال یکی از سریال های جدید تینا پاک روان است که درام اجتماعی اشغال ایران توسط متفقین در دهه 1320 را روایت می کند. قهرمان سریال زنی مستقل و قدرتمند است که در طول تاریخ با مسائل مختلفی روبرو بوده است. داریوش موفق در این سریال با هنرمندانی چون نگار جواهریان، مرجان متقی، بابک حمیدیان، شبنم مقدمی، رضا بهبودی، اشکان خطیبی، ستاره پسیانی، علی فروتن، مهتاب تجارتی، غزل شکری، مهران مدیری و … همبازی شده است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی سهبا شرافتی، عکس های سهبا شرافتی و اینستاگرام

1 4 بیوگرافی داریوش موفق

جایزه داریوش موفق

این بازیگر در سال 1366 برای سریال شب های آوینیون برنده جایزه اجرایی جشنواره تئاتر فجر شد و علاوه بر آن جایزه اول جشنواره تئاتر دانشجویی را نیز به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی هومن سیدی

گردآوری: بخش بیوگرافی بازیگر نقش روبکا

.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …