خرید دوربین مداربسته بیسم بر روی موبایل irancctv.center

dflkkvgb09j5uy8945uhy5nuy983vtc8i35ybtiu3fg4tb8794uhti3t4j34ij 300x188 خرید دوربین مداربسته بیسم بر روی موبایل irancctv.center

آنچه که سبب محبوبیت دوربین مداربسته بی سیم در میان کاربران شده است، قیمت پایین این محصولات و کاهش زمان نصب و همچنین سهولت نصب و راه اندازی آن هاست. در موقعیت هایی که امکان کابل کشی و نصب دوربین مداربسته وجود نداشته باشد  یک دوربین مداربسته بی سیم می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

در حال حاضر دوربین های مداربسته دیجیتالی در بازار تجهیزات نظارت تصویری وجود دارند که شما با توجه به نیاز محیط می توانید محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

وای فای و وایرلس چه تفاوتی دارند؟

در ابتدا بهتر است بدانید وای فای با وایرلس چه تفاوتی دارد؟ عموما وای فای به یک شبکه محلی وایرلس اطلاق می شود که استاندارد آن را در هنگام راه اندازی روتر انتخاب می کنید. اما وایرلس به معنای یک اتصال بی سیم است که برای مثال توسط یک کمپانی تلفن همراه برای شبکه های بی سیم موبایل یا لپ تاپ ها استفاده می شود.

wfkmvoiewurbyhgv98covieh g9o8wrihngibuwcb8hgthm98jw4othnngwn4rctgh 300x188 خرید دوربین مداربسته بیسم بر روی موبایل irancctv.center

قیمت دوربین مداربسته بی سیم

دوربین مداربسته بیسیم در کنار دستگاه ضبط کننده تصاویر در کنار یکدیگر یک سیستم مداربسته را تشکیل می دهند. امکانات مختلف این محصول به شما امکان می دهد تا در آینده قادر به افزودن تعدادی دوربین مداربسته به سیستم داشته باشید. برای نصب و راه اندازی یک سیستم مداربسته بی سیم نیاز است تا تعدادی کابل کشی انجام گیرد بنابراین نیاز به نصاب دوربین مداربسته خواهید داشت. به علاوه نیاز دارید تا برخی از متعلقات دوربین مداربسته نظیر فیش ها، هارد، آداپتور و … را برای برخی مدل ها خریداری نمایید. شما می توانید به منظور اطلاع از قیمت دوربین مداربسته بی سیم با کارشناسان ما در مرکز دوربین مداربسته ایران تماس حاصل نمایید.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) حاشیه‌هایی از مسابقه اسب دوانی کنتاکی دربی ۲۰۲۱

جهت دریافت قیمت دوربین داهوا ، قیمت دوربین هایک ویژن و کلیه قیمت دوربین مداربسته میتوانید به سایت مرکز دوربین مداربسته ایران مراجعه کنید

دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

دوربین بی سیم چرخشی یکی از انواع دوربین های مداربسته بی سیم است که می توان آن را به عنوان نمونه یک دوربین کامل معرفی نمود. یکی از قابلیت های این محصول، عدم نیاز به تجهیزات اضافه از جمله دستگاه ضبط کننده تصاویر است بنابراین می تواند هزینه ها را به میزان چشمگیری کاهش دهد. علاوه بر آن، در این دوربین های مداربسته دیگر نیاز به کابل کشی های پیچیده نیست و برای راه اندازی دستگاه تنها به کابل برق نیاز خواهید داشت. این دوربین مداربسته قادر است تا بر روی بستر اینترنت، روند انتقال تصاویر را انجام دهد و به این شکل قادر هستید تا در هر زمانی، تصاویر را بر روی تلفن همراه خود دریافت کنید.

می توان گفت مهم ترین ویژگی دوربین مداربسته بیسیم چرخشی، لنز دستگاه است که سبب می شود زاویه دید بهتری در اختیار داشته باشد. هم چنین می توانید جهت دوربین را به کمک نرم افزار دستگاه تغییر دهید. به منظور چرخش لنز دوربین مداربسته از موتورهای قدرتمندی بهره گرفته می شود.

بیشتر بخوانید:  زن ۹۸ ساله‌ چینی که استاد کونگ فو است!

werrckijne3b9irufh3w4ioruyhnnweo4rihnw4xciorxjweopek 300x188 خرید دوربین مداربسته بیسم بر روی موبایل irancctv.center

دوربین مداربسته بیسیم رم خور

در بخش های قبلی در مورد مزایای نصب یک دوربین مداربسته بیسیم صحبت کردیم. دوربین مداربسته بیسیم رم خور یکی از انواع محبوب دوربین های مداربسته است که کاربرد بسیار زیادی در محیط های مختلف دارا می باشد. منظور از رم خور بودن یک دوربین مداربسته آن است که دوربین مداربسته ای که خریداری می کنید مجهز به یک حافظه داخلی است از این رو وجود پورت MicroSD بر روی دوربین به شما امکان می دهد تا تصاویر را بدون نیاز به دستگاه ضبط کننده تصاویر ذخیره نمایید.

دوربین مداربسته ایران معرفی شده در سایت دنیای اقتصاد ، اقتصاد 24

دوربین مداربسته بیسیم لامپی

این محصول نیز یکی دیگر از انواع دوربین های بیسیم است که در بازار تجهیزات نظارت تصویری ایران با نام دوربین لامپی، دوربین جاسوسی یا دوربین مخفی شناخته می شود. این دوربین ها دارای شباهت بسیار زیادی به یک لامپ معمولی هستند و امکان تصویر برداری را به صورت 360 درجه در اختیار شما قرار می دهند.

بیشتر بخوانید:  طراحی مدل لباس با مواد غذایی

این دوربین مداربسته بیسیم پروسه تصویربرداری را با تکنولوژی Wifi انجام می دهد و تمامی تصاویر دریافتی را بر روی کارت حافظه خود ذخیره می نماید. یکی از نکات جالب توجه در مورد این محصول، سهولت نصب و راه اندازی آن است. تنها کاری که شما می بایست انجام دهید، قرار دادن این دوربین مداربسته در سرپیچ لامپ است. پس از نصب آن دوربین مداربسته و زدن کلید، دوربین مداربسته شروع به کار کرده و امکان نمایش تصاویر بر روی تلفن همراه فراهم می سازد.

یکی از عوامل بسیار موثر در هنگام انتخاب دوربین داهوا برای پروژه ها مسئله کیفیت تصویر دوربین مداربسته است. چنانچه قصد دارید در محل هایی که حساس به امنیت هستند از جمله طلافروشی و بانک ها از دوربین مداربسته استفاده کنید طبیعتا می بایست از دوربین مداربسته با رزولوشن بالا و کیفیت تصویر بهتری استفاده کنید. عموما برای مصارف خانگی یا محیط های اداری کوچک، استفاده از یک دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل کفایت خواهد کرد. نکته ای که در هنگام خرید دوربین مداربسته می بایست به آن توجه داشته باشید آن است که هرچه کیفیت و رزولوشن دوربین داهوا شما بالاتر باشد بالطبع قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

جهت تماس با کارشناسان ما با شماره 02191006008 و یا از طریق وب سایت www.irancctv.center  در تماس باشید

مطلب پیشنهادی

چه کسانی می بایست از کرم آبرسان استفاده کنند؟

مرطوب کننده و آبرسان برای هر نوع پوستی مورد نیاز است. اما برای مصرف بهینه …