راهکار های واقعی برای تولید محتوای بازی و سرگرمی

erfkgoi35vtu98y8o35yt8ci3t49503otigi53ugo53klf 300x158 راهکار های واقعی برای تولید محتوای بازی و سرگرمی

این روزها تولید محتوا برای صاحبان کسب ‌و کار اهمیت بالایی دارد. با تولید محتوای درست و اصولی شما می‌توانید مخاطبین و در نهایت فروش خود را افزایش دهید. یکی از کسب‌ و کارهایی که با استفاده از تولید محتوا می‌تواند مشتریان و فروش خود را چندبرابر کند، مشاغل مرتبط با بازی و سرگرمی است چرا که مخاطبین شما زمان زیادی را در فضای آنلاین صرف می‌کنند.

اگر شما کسب ‌و کاری مرتبط با بازی و سرگرمی دارید باید این نکته را بدانید که تولید محتوای بازی درست و اصولی باعث می‌شود تا مطالب شما سئو شود و سایت شما رتبه خوبی را در جستجوهای گوگل بدست آورد. شما با روش‌های گوناگون می‌توانید به تولید محتوا در این حوزه بپردازید. ما در این مقاله برای شما از اهمیت تولید محتوا در زمینه بازی و سرگرمی خواهیم گفت.

تولید محتوای بازی و سرگرمی و ترفندهای آن

  1. بازار هدف خود را برای تولید محتوا بشناسید
بیشتر بخوانید:  چه کسانی می بایست از کرم آبرسان استفاده کنند؟

یکی از دیدگاه‌های نادرست در حوزه بازی و سرگرمی این است که تصور کنید تنها مخاطب هدف شما کودکان و نوجوانان هستند؛ اما درواقع بیشترین مخاطبین بازی و سرگرمی افراد بین 13 تا 30 سال هستند. امروزه بزرگسالان هم از بازی‌ها و سرگرمی‌های متنوع لذت می‌برند و زمان زیادی را صرف آن می‌کنند.

از دیگر تصورات نادرست این است که مردان تنها مخاطبین شما در بازی و سرگرمی هستند. درحالی که طبق آمار 45 درصد از بازیکنان را زنان شامل می شوند. این تعداد بالا به شما این نکته را گوشزد می‌کند که اگر گروه هدف را صرفا مردان تصور کنید، از جذب نیمی از مخاطبین خود محروم خواهید ماند.

یکی دیگر از دیدگاه‌های اشتباه در زمینه بازی و سرگرمی تصور غلطی است که گمان می‌کنند که گیمرها تنها از طریق Xbox یا PlayStation بازی می‌کنند. این روزها گوشی‌های هوشمند جایگاه خوبی در میان گیمرها پیدا کرده‌اند. شما می‌توانید در مترو، اتوبوس یا در زمان استراحت با گوشی هوشمند خود بازی کنید. 36 درصد از گیمرها از گوشی‌های هوشمند برای بازی و سرگرمی استفاده می‌کنند بنابراین در تولید محتوای خود این مورد را نیز در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:  معرفی هتل کوثر مشهد - هتلی اقتصادی در نزدیکی حرم

gerkvjg0perjgp034iutuc0935uty99834utcoci34ut9p43i 300x156 راهکار های واقعی برای تولید محتوای بازی و سرگرمی

  1. محتوای مناسبی را انتخاب کنید

همان طور که در قسمت بالا توضیح دادیم مخاطبین بازی و سرگرمی‌ها از طیف گسترده و متنوعی هستند، اما همه‌ آن ها یک ویژگی مشترک مشخصی دارند. اینکه همیشه خواهان شکل جدیدی از سرگرمی و بازی هستند و دوست دارند از پیشرفت‌های تکنولوژی با خبر باشند. از دیگر ویژگی مشترک میان این افراد قدرت خرید بالا و تمایل برای صرف هزینه قابل توجه‌ای برای بازی و سرگرمی است.

این موارد به شما کمک می‌کند تا بدانید از چه تولید محتوایی استفاده کنید و استراتژی بازاریابی مناسبی را در پیش بگیرید.

  1. منظم و مداوم به تولید محتوا بپردازید

دنیای بازی و سرگرمی با سرعت بالایی در حرکت است. اگر شما نتوانید با این سرعت به تولید محتوا بپردازید، مخاطبین خود را از دست خواهید داد. روزانه خود را به روز کنید و اگر بازی جدیدی مطابق با سلایق مخاطبین شما در این حوزه وارد بازار شد، وقت را تلف نکنید و به تولید محتوا برای آن بپردازید.

بیشتر بخوانید:  کشف سوراخ در اتاق خواب که به مکان عجیبی ختم شد!

شما می‌توانید با استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربران، نظرات منتشر شده درمورد بازی‌ها، تریلرهای بازی‌ها، بروزرسانی‌های و رفع اشکلات بازی‌ها و همچنین سوالاتی که جامعه هدف از شما دارد به تولید محتوا در حوزه بازی و سرگرمی بپردازید.

ergtikvm4y0i45uiyo945uy9065uy9o6uy459iy45oyik 300x171 راهکار های واقعی برای تولید محتوای بازی و سرگرمی

  1. از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید

همان طور که اشاره کردیم مخاطبین شما وقت زیادی را در اینترنت می‌گذارنند، بنابراین شما می‌توانید با بازاریابی شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار مثل اینستاگرام و توییتر از پتانسیل آنها استفاده کنید. استفاده از متن، ویدیو، محتوای صوتی و اینفوگرافیک باعث می‌شود تا تولید محتوای متنوعی داشته باشید. البته روش هایی مانند تبلیغات گوگل ادوردز می تواند جایگزین مناسبی برای این استراتژی باشد.

مطلب پیشنهادی

چه کسانی می بایست از کرم آبرسان استفاده کنند؟

مرطوب کننده و آبرسان برای هر نوع پوستی مورد نیاز است. اما برای مصرف بهینه …