ضبط کننده تصاویر تحت شبکه NVR چیست؟

سیستم های دوربین مدار بسته تحت شبکه که به NVR متصل هستند یک انتخاب محبوب کسب و کار های مختلف است؛ کسب و کار هایی که حتی از راه دور هم می خواهند امنیت محل کار خود را تحت نظر داشته باشند. نظارتی که با افت کیفیت همراه نباشد. به همین دلیل از  NVR برای برقراری امنیت مجموعه های مختلف از جمله موسسات مالی، فروشگاه های خرده فروشی و رستوران ها گرفته تا ساختمان های شهرداری و کارخانه ها استفاده می شود.

عملکرد سیستم های امنیتی NVR به چه صورت است؟

سیستم امنیتی تحت شبکه به شما این امکان را می دهد که ویدیو های دوربین را هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین از راه دور مشاهده کنید. حال می خواهیم عملکرد های اصلی ضبط کننده تحت شبکه را بررسی کنیم تا درک بهتری از عملکرد آن داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:  پرنده ای شبیه به شبح +عکس

wleldcxkpoi34j9tu548ctu45n80uy45o9yu458h45oiyj45ij 300x164 ضبط کننده تصاویر تحت شبکه NVR چیست؟

NVR

ویژگی های اصلی سیستم NVR

با دوربین های IP ادغام می شود:

برخلاف سیستم های DVR که مستقیماً به دوربین های آنالوگ متصل می شوند، NVR  ها با دوربین های تحت شبکه اینترنت (IP) کار می کنند که می توانند از طریق اینترنت اطلاعات را ارسال و دریافت کنند و تصاویر با کیفیتی را اعم از با صدا و بی صدا ضبط کنند.

پردازش داده های ویدیویی در دوربین:

دوربین های IP قادر به رمزگذاری و پردازش داده های ویدیویی هستند، به این معنی که ضبط کننده های ویدیویی شبکه به رمزگذار نیاز ندارند. بلکه تصاویر پردازش شده برای ضبط و ذخیره سازی به ضبط کننده تصاویر تحت شبکه NVR منتقل می شوند

بیشتر بخوانید:  تم تولد پاییزی و چگونگی خرید آن

همچنین بخوانید: علت های کیفیت پایین تصویر دوربین امنیتی.

دسترسی از راه دور به فیلم را فراهم می کند:

از آنجا که سیستم های دوربین NVR معمولاً به اینترنت متصل هستند، از طریق دستگاه های تلفن همراه و برنامه های سیستم کامپیوتر می توان از راه دور به فیلم ها دسترسی داشت.

ifjc94tue09tu539ut0th4oicth4oth4ioth3tihti4 300x276 ضبط کننده تصاویر تحت شبکه NVR چیست؟

ان وی آر

اتصالات بی سیم:

در یک سیستم  NVR، هر دوربین IP به صورت جداگانه به یک شبکه متصل می شود که پیکربندی می شود، یا به صورت بی سیم یا از طریق کابل های اترنت Cat5e و Cat6 به سیستم متصل می شوند.

بر روی دوربین های مدار بسته آنالوگ هم کار می کند:

اینکه سیستم های ضبط کننده تصاویر تحت شبکه NVR دوربین تحت شبکه می توانند به اینترنت متصل شوند به این معنی نیست که آنها همیشه مجبورند به اینترنت متصل باشند. اگر صاحبان کسب و کار دستگاه ضبط کننده تحت شبکه را دارند ولی به چک کردن دوربین ها علاقه مند نیستند، این دستگاه می تواند به روش های سنتی نیز عمل کند و به هیچ شبکه خارجی متصل نباشد.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) در این هتل با خرس‌های قطبی زندگی کنید!

منبع

مطلب پیشنهادی

چه کسانی می بایست از کرم آبرسان استفاده کنند؟

مرطوب کننده و آبرسان برای هر نوع پوستی مورد نیاز است. اما برای مصرف بهینه …