فال روز شنبه 10 آبان 1399

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز شنبه 10 آبان 1399

فال روز شنبه 10 آبان 1399

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: شما طوری در مورد خود حرف می‌زنید كه انگار همه چیز خیلی عالی است، اما مثل اینكه مشكلاتی هم وجود دارد. شما خیلی با مسائل حاشیه‌ای و جزئی درگیرید كه از حل كردن آنها هم اجتناب می‌كنید، بنابراین سعی كنید كه چیزهایی كه برایتان ارزشمندند را از دست ندهید. حتی اگر وسوسه می‌شوید كه استراحت كرده و بقیه روزتان را با فكر كردن سپری كنید، ولی الان باید بر روی فهرستی كه از وظایفتان تهیه كرده‌اید تمركز كنید.
فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: وقتی كه سیاره ونوس در نشانه ماه سنبله تحلیل‌گر و همچنین در پنجمین خانه شما، یعنی خانه عشق قرار می‌گیرد، شما به سوی خیال‌پردازی و رویا پردازی كشیده می‌شوید. اما امروز ارتباطش با نپتون تیره و تاریك می‌تواند باعث آشفته شدن افكار شما شده و شما را تشویق كند كه خواسته‌هایتان را فراموش كنید. شما زیاد به خودتان مطمئن نیستید، بنابراین امكان دارد تصمیم نادرستی بگیرید. هم اكنون به جای اینكه به غرایز خود اطمینان كنید، بر پایه واقعیت تصمیم گیری كنید.
فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: امروز روز رضایت بخشی نخواهد بود، چرا كه شما فكر می‌كنید زندگی دیگران از شما بهتر است. شما از تصویری كه در ذهن خود مجسم كرده بودید دور افتاده‌اید و نمی‌توانید به تكامل برسید. اگر شما نتوانید به خاطر داشته‌های خود شكرگزار باشید، مطمئناً ناامید خواهید شد. یادتان باشد كه آشفته شدن ذهنتان برای اینكه بفهمید باید دیدتان را مثبت كنید كفایت می‌كند.
فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر: اگر یكی از دوستان نزیك شما بخواهد بر خلاف حدودی كه شما برای خود تعیین كرده‌اید خودش را بالا بكشاند و پیشرفت كند، شاید شما از نظر احساسی خودتان را كنار بكشید و یا شاید فقط به طور كامل از این شرایط فاصله بگیرید. شما با این نوع رابطه احساس راحتی می‌كنید و البته به تغییراتی كه صمیمیت بیشتر در زندگی‌تان پدید می‌آورد اطمینان ندارید. اگرچه شما راحت‌تر هستید كه مشاهدات خود را نادیده بگیرید، اما بهتر است در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت كنید.
فال روزانه مرداد

بیشتر بخوانید:  عکس پروفایل و متن تبریک روز روانشناس و مشاور (جدید)

فال روز متولدین مرداد: شما امروز خیلی احساس ناامنی خواهید كرد، بخصوص اگر یكی از دوستان نزدیكتان و یا شریكتان با بهتر جلوه دادن چیزهایی كه خیلی هم خوب نیستند شما را خوب راهنمایی نكند. اگرچه شما هم اكنون می‌توانید به وضوح ببینید كه یكی از اطرافیان‌تان تلاش می‌كند شما را بفریبد، اما امكان دارد دلیل این عصبانیت اخیر شما بیشتر ترس‌های خودتان باشد نه رفتار آنها. پس قبل از اینكه عجولانه تصمیم بگیرید، تمام حقایق را بررسی كنید.
فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور:شما امروز مطمئن نیستید كه چه چیزهایی برایتان بیشترین اهمیت را دارا هستند، چون كه شما موقتاً توانایی تجزیه و تحلیل كردن اتفاقات و تشخیص دادن دروغ از واقعیت را از دست داده‌اید. درحال حاضر شما واقعاً می‌خواهید به دور و بری‌های خود اطمینان كنید كه این موضوع می‌تواند سبب ناامیدی و سرخوردگی‌تان بشود. اگر چه قصد و نیت شما همیشه خیر بوده است، اما تصمیم گیری كردن بر اساس اولویت‌های شخصی می‌تواند منجر به بیراهه رفتن شما بشود.
فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر: ونوس سیاره بخت شما در دوازدهمین خانه‌تان، یعنی خانه خیال و رویا قرار گرفته است و امروز به شما توانایی عشق ورزیدن و در رویا و خوشی زندگی كردن را می‌دهد. اما نپتون بین شما و پنجمین خانه تان یعنی خانه احساسات عاشقانه فاصله انداخته است و شما را تشویق می‌كند كه واقعیت را به تخیلات خود ترجیح بدهید. این دو سیاره ذهن شما را آشفته كرده و به مسیرهای متفاوتی می‌كشانند، بنابراین امروز شما خودتان دقیقاً نمی‌دانید كه چه چیزی می‌خواهید. بهتر است امروز را با بی‌خیالی بگذرانید، تا اینكه اواسط هفته اوضاع به روال معمول خود برگردد.
فال روزانه آبان

بیشتر بخوانید:  ست های پیشنهادی با دامن های بلند

فال روز متولدین آبان: امروز وقتی كه شما به خاطرات دوران كودكی خود فكر می‌كنید ذهنتان آشفته می‌شود، چراكه متوجه شده‌اید شما تا بحال فقط یك روی سكه را دیده‌اید. اما هرقدر بیشتر سعی می‌كنید این قسمت‌های گمشده را پر كنید، می‌فهمید كه تا بحال هیچ چیز نمی‌دانستید. این موضوع باعث ناامیدی‌تان شده است، برای اینكه آرزوی شما برای دست یافتن به اطلاعاتی خوب تبدیل به دل مشغولی همیشگی‌تان شده است. شما فقط باید خود را از این چرخه ناراحت كننده خارج كرده و به زمان حال برگردید.
فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: نقش هدایت كننده شما در منزل و یا در اجتماع امروز برای خودتان خیلی اهمیت دارد، اما می‌تواند شرایط سختی را نیز برایتان به وجود آورد. شما می‌دانید كه چه چیزی برای اطرافیانتان بهتر است، اما ممكن است آنها با نظرات شما مخالفت كنند. در حالیكه سعی می‌كنید هركسی را متقاعد كنید كه شما درست می‌گویید، استفاده كردن از منطق اصلاً كارساز نخواهد بود. لازم است به دوستان و همكارانتان اجازه بدهید راه خود را بروند تا خودشان حقیقت را كشف كنند.
فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: حتی اگر شما در زمینه مسائل مالی همیشه تصمیمات درستی گرفته باشید، اما امروز كه نپتون در دومین خانه شما، یعنی خانه مادیات قرار گرفته و حواس شما را از روش‌های منطقی منحرف می‌كند، شما این لیاقت و كاردانی خود را از دست می‌دهید. اگر شما چیزی را بینید كه ازش خوشتان بیاید، فكر می‌كنید كه شایستگی داشتنش را دارید، اما شما نباید پول‌هایی را كه با سختی به دست آورده‌اید به خاطر خریدن چیزهای خیلی گران كه نیازی نیز بهشان ندارید تمام كنید. اگر هنوز شما فكر می‌كنید كه تصمیم درستی گرفته‌اید، پس چند روز صبر كرده و بعد اگر نظرتان عوض نشد بروید و چیزی را كه می‌خواستید بخرید.
فال روزانه بهمن

بیشتر بخوانید:  تیپ مادر و دختری (ست لباس مادر و دختر + راهنمای ست کردن)

فال روز متولدین بهمن: شما فكر می‌كنید قصد و نیات عاطفی خود را خیلی واضح و روشن بیان می‌كنید، اما امكان دارد یك نفر گفته های شما را كاملاً اشتباه متوجه شود. رابطه برقرار كردن زمانی با مشكل مواجه می‌شود كه احساسات آنقدر قوی باشند كه زبان از صحبت كردن در موردش عاجز بماند. بنابراین وقتی درحال صحبت كردن هستید از دیگران بپرسید از گفته‌های شما چه فهمیده‌اند تا بفهمید كه آیا پیام خودتان را درست را رسانده اید یا نه.
فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: شما امروز به حدی دلسوز شده‌اید كه سعی می‌كنید تمام خواسته‌های اطرافیانتان را برآورده كنید. اما این كاری كه می‌كنید اصلاً كار درستی نیست. چرا كه پایان خوشی برای شما نخواهد داشت. اگر نمی‌توانید میزان توقعات افراد دیگر را بسنجید نگرانی به دلتان راه ندهید. برای اینكه دوست و یا نامزدتان از شما توقعات غیر معمول دارد. فقط تا حد امكان بهش نشان دهید كه هم راستگو هستید و هم گوش شنوا برای شنیدن حرف‌هایش دارید.

منبع: بیتوته

فال روز شنبه 10 آبان 1399

مطلب پیشنهادی

عکس نوشته های زیبا درباره مادر

عکس نوشته های روز مادر عکس نوشته درباره مادر تبریک روز مادر متن تبریک روز …