نانو بروز چیست و چه مزیتهایی دارد؟

[ad_1]

%name نانو بروز چیست و چه مزیتهایی دارد؟

از جدیدترین روش های هاشور ابرو نانو بروز میباشد

درباره نانو بروز چه میدانید؟

نانو بروز جدیدترین روش زیباتر کردن ابرو بعد از فیبروز میباشد که توسط دستگاه و سوزن های نانو می شود. در این روش خطوط بینهایت نازک و طبیعی میباشد و از رنگ های ارگانیک استفاده می شود.

نانو بروز چیست؟

امروزه برخلاف گذشته داشتن ابروهای پهن و پرپشت در بین خانم ها بینهایت محبوب شده میباشد. عوامل گوناگونی سبب کم شدن ابروها به مرور روزگار میشود از جمله برداشتن بیش از حد ابرو، استرس، افزایش سن و … .

به همین دلیل امروزه استفاده از روش های مختلف برای پرکردن و زیباتر کردن ابروها بینهایت رواج پیدا کرده میباشد. از جمله جدیدترین روش های هاشور ابرو نانو بروز میباشد که به وسیله دستگاه نانو مخصوص و استابلایزر انجام می شود.

پیش از این فیبروز جدیدترین روش هاشور ابرو به حساب می آمد ولی نانو بروز توانست تحولی در دنیای تاتو و هاشور ابرو ایجاد کند به گونه ای که عملکرد آن بینهایت طبیعی و زیبا خواهد شد.

نانو بروز تکنیکی میباشد که میتواند همه آن چیزی که از یک تتو انتظار می رود را برآورده کند. و برای تمامی پوست ها به خصوص پوست چرب نیز عملکرد بخش میباشد.

روش نانو بروز توسط امیل ایلهام اغلو گرند مستر کمپانی فی ابداع شده میباشد.

نانو بروز تکنیکی میباشد که محدودیت های روش های میکروبیلدینگ فیبروز، بولد بروز و بریزی را ندارد. نانو بروز همان میکروبیلدینگ میباشد که به جای قلم با دستگاه انجام می شود و برای همین لطافت و ماندگاری بیشتری دارد.

دستگاه و سوزن نانوبروز با بقیه دستگاه ها گوناگون میباشد. در این روش رنگ از راه سوزن های نانو که بینهایت ریز هستند بر روی خط ابرو یا در سمت ابرو کشیده می شوند.

روش نانو بروز برخلاف میکروبیلدینگ فیبروز برای پوست های چرب نیز مناسب میباشد و بدون پخش رنگ و با لطافت و ماندگاری بالا بر روی پوست چرب انجام می شود.

نانو بروز با ابروی طبیعی شخص تفاوتی ندارد چون دقیقا بر روی خطوط ابرو و در سمت آن کشیده میشود . همچنین رنگ های بدون سرب و ارگانیک نانو بروز به تقویت ریشه ابرو نیز کمک میکند.

بیشتر بخوانید:  آندولیفت چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

نانو بروز چون با دستگاه و سوزن های نانو انجام می شود ماندگاری بالاتری نسبت به فیبروز دارد ولی از نظر لطافت و زیبایی تقریبا شبیه به فیبروز میباشد.

پایان مدل های نچرال، سه بعدی، بود بروز، بریزی بروز و … متناسب با ابرو و صورت شما با نانو بروز قابل انجام میباشد.

همانطور که قبلا نیز گفته شد رنگ های استفاده شده در نانو بروز از مواد آلی و بدون سرب هستند که علاوه بر خاصیت تقویت کنندگی که دارند به آسودگی اگر آن را بازسازی نکنید، بدون ماندن جای رنگ خود به خود میریزد و پاک میشود و بدون هیچ گونه مشکلی میتوانید مدل ابروهای خود را دگرگونی دهید.

مزیت های نانو بروز

%name نانو بروز چیست و چه مزیتهایی دارد؟

از مزیت های نانو بروز آن میباشد که با دستگاه و سوزن های نانو انجام می شود

علاوه بر مواردی که در بالا در مورد ماندگاری، طبیعی بودن و مفید بودن نانو بروز گفتیم، در این اقبال به بررسی سایر مزیت های این روش میپردازیم.

از دیگر مزیت های نانو بروز آن میباشد که با دستگاه و سوزن های نانو انجام می شود. هاشور ابروها با این سوزن ها بینهایت زیبا و نازک میباشد و مشابه موهای اصلی ابرو میباشد. همچنین به دلیل همین نازک بودن سوزن ها انجام نانو بروز با درد کمتری نسبت به سایر روش ها خواهد بود.

نانو بروز در مقایسه با سایر روش ها به دفعات کمتر بازسازی نیاز دارد و همین سبب پرطرفدار شدن این روش شده میباشد.

نانو بروز برای تمامی پوست های خشک، نرمال، چرب و مختلط مناسب میباشد و لک پوستی ایجد نمیکند. همچنین این روش برای افرادی که بد خراش هستند و یا بیماری خاصی دارند نیر مناسب میباشد.

با نانو بروز همیشه صورتی زیبا و آراسته خواهید داشت و نیاز به صرف وقت برای تمدید آرایش ندارید.

دستگاه نانو بروز چگونه میباشد؟

%name نانو بروز چیست و چه مزیتهایی دارد؟

دستگاه نانو بروز یک دستگاه با 7 ولتاژ میباشد

دستگاه نانو بروز با نام های سیمپلیسیتی مستر و سیمپلیسیتی هنرپیشه شناخته می شود.

بیشتر بخوانید:  اسکین سازی چیست و شیوه انجام آن به صورت است؟

دستگاه نانو بروز یک دستگاه با 7 ولتاژ میباشد که در اقبال سوزن یک نگه دارنده پلاستیکی به نام استابلایزر دارد. این نگه دارنده هلالی شکل کمک میکند که در یک خط مشخص خطوط هاشور کشیده شود.

تنظیمات درجه و سرعت دستگاه نانو بروز بر روی بدنه و در اقبال هندپیس قرار دارد. این دستگاه یک چراغ دارد که هنگام کار روشن می شود و در صورتی روی پایه نگهدارنده باشد به حالت نیمه خاموش در می آید.

سوزن های دستگاه نانو بروز

%name نانو بروز چیست و چه مزیتهایی دارد؟

تمامی سوزن های دستگاه نانو بروز از نانو هستند

همانطور که از نام این روش مشخص میباشد تمامی سوزن های دستگاه نانو بروز از نانو هستند و با سوزن های پیچی یا رایج میکروپیگمنتیشن تفاوت دارد.

در دستگاه نانو بروز سریال ای از سوزن های بینهایت ریز و زیبا کنار هم قرار گرفته اند که میتوانند با کمک استابلایزر در کشیدن خطوط بینهایت صاف عمل کنند و رنگ را تا اقبال مشخصی به زیر پوست منتقل کنند.

سوزن های نانو بروز به درجه های 3 دهم، 4 دهم و 18 صدم درجه بندی می شود که 18 صدم از همه نازک تر میباشد.

هنگام کار کردن با دستگاه نانو بروز باید زاویه سوزن و استابلایزر با پوست 45 درجه باشد. همچنین هنگام خط کشیدن با سوزن نانوبروز باید آرام تحرک کرد تا رنگ را در لایه بیشتری از پوست تزریق شود و رنگ پخش نشود.

درجه بندی سوزن های نانو بروز 3دهم، 4 دهم، 18 صدم میباشد که 18 صدم از بقیه خیلی نازک تر میباشد.

نوع سوزن های این دستگاه تک سر هستند که با برداشتن استابلایزر این دستگاه به حالت رایج نانو تبدیل می شود. این دستگاه و روش مناسب افراد با پوست های چرب و پوست های خشک می باشند.

اختلاف نانو بروز با سایر روش های هاشور ابرو

%name نانو بروز چیست و چه مزیتهایی دارد؟

در نانو بروز خطوط بینهایت زیبا و طبیعی میباشد

در روش های قدیمی هاشور ابرو فشار دست و زاویه دست از ابتدا و انتهای ابرو یکسان بود ولی در روش نانو بروز مشابه میکروبیلدینگ در هر نقطه از ابرو ما فشار دست، چرخش دست و زاویه دست متفاوتی داریم.

بیشتر بخوانید:  جینکوبیلوبا برای درمان ریزش مو

همچنین در هاشور ابرو خطوط بینهایت کلفت بود در حالی که در نانو بروز خطوط بینهایت  زیبا و طبیعی میباشد.

اختلاف نانو بروز با میکروپیگمنتیشن چیست؟

وجود استابلایزر در دستگاه نانو بروز اختلاف اصلی آن با دستگاه میکرو پیگمنتیشن میباشد. این نگهدارنده پلاستیکی سبب می شود که از لرزش خطوط در حین کار پیشگیری شود.

در نانو بروز برخلاف سایر روش ها کاشت به صورت یکنواخت و بدون برداشتن دست انجام می شود و دیگر از کاشت های مختلف مشابه کوک کوک، دورانی، لپ لپ و دات ورک خبری نیست.

یکی دیگر از اختلاف های نانو بروز با میکرو پیگمنتیشن و سایر روش ها این میباشد که در هنگام کشیدن خط یا تار مو حدود 15 الی 20 ثانیه روزگار میبرد در حالی  که در سایر روش ها کشیدن خط 3 الی 4 ثانیه طول میکشید.

رنگ های مورد استفاده در نانو بروز

%name نانو بروز چیست و چه مزیتهایی دارد؟

رنگ های مورد استفاده در نانو بروز ارگانیک و بدون سرب میباشد

رنگ های مورد استفاده در نانو بروز ارگانیک و بدون سرب و فلزهای سنگین میباشد و آسیبی به بدن نمی رساند.

این گونه رنگ ها با ساختار بدن هماهنگ میباشد و به همین دلیل در مقابله با سیستم دفاعی بدن در صورتی که تمدید نشود به مرور کمرنگ میشود و بدون هیچ اثری از روی پوست محو می شود.

در روش نانو بروز برای تاثیر بخشی بیشتر بهتر میباشد هم از دستگاه نانو بروز و هم از رنگ های مخصوص آن که با برند فیکانتور عرضه می شود، استفاده کرد. البته می‌توان با رقیق کردن رنگ ‌های میکروبلیدینگ فیبروز از این رنگ‌ها نیز برای نانو بروز ابرو استفاده کرد.

مدت روزگار ماندگاری نانو بروز

نانو بروز روشی مناسب برای افراد دارای پوست چرب میباشد که ماندگاری آن بسته به شرایط آب و هوا و جنس پوست بین یک تا دو سال میباشد. در صورت بازسازی نکردن خطوط کمرنگ شده و به هیچ عنوان به سایه تبدیل نمی شود.

 

منبع: بیتوته

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

روشهای خانگی پاک کردن رنگ مو

[ad_1] روشهای پاک کردن رنگ مو روش سریع و درست پاک کردن رنگ مو در …