نکات مهم و کلیدی درباره آرایش داماد + عکس

%name نکات مهم و کلیدی درباره آرایش داماد + عکس

آرایش داماد

نکات مهم برای گریم آرایش داماد در روز عروسی

درست به مشابه عروس، داماد هم علاقمند میباشد که در جشن عروسی خویش زیاد جذاب و خاص به چشم بیاید پس هیچ علتی وجود ندارد تا بعنوان داماد به پی‌جویی آرایش داماد نرود.

امادگی پوست برای آرایش داماد

از روزی که نامزد کردید ابتدا به شستشوی صورتتان کنید، نه با آب و صابون معمولی بلکه به دنبال پاکیزه کننده ای مطلوب پوستتان باشید و همینطور به صورت هفتگی از یک لایه بردار ملایم استفاده کنید و بزودی متوجه درخشنده تر شدن پوست خویش خواهید شد.

نوشیدن آب را فراموش نکنید که تأثير حیرت انگیزی بر روی پوست دارد. پس نوشیدن روزانه ۸ لیوان آب را قطعاً در برنامه رژیم غذایی خویش قرار دهید. نگهداری های پوستی فصلي را فراموش نکنید، قطعاً در فصل تابستان از کرم عکس افتاب و در زمستان با استفاده از کرم مرطوب کننده از پوست خویش مراقبت کنید تا به هنگام جشن عروسی در شفافیت و زیبایی پوست رقیب عروس شوید!!

%name نکات مهم و کلیدی درباره آرایش داماد + عکس

نکات مهم و جدید آرایش داماد در روز عروسی

آرایش و پاک سازی داماد

چیزی که در چند سال گذشته بطور ناباورانه و دور از انتظار، بر روی نوجوانان و گاهی مردان ایرانی به تندی تاثیر منفی گذاشته؛ مسأله ی مرتب کردن ابروهاست که به اشتباه با اصلاح آن تداخل یافته میباشد. گرچه دیر زمانی نیست که پا به دنیای جدید جوانان ما گذاشته، ولی هنوز و قطعاً تا ابد جایی برای مقاومت در بین مردم ما نخواهد داشت.

تا 10 سال قبل این اتفاق خيلي کم و به ندرت می افتاد. افردی که برای زیر ابرو برداشتن به سالن زیبایی می آمدند، خيلي اندک بودند ولی در پنج شش سال گذشته، عدد پسران جوانی که برای زیر ابرو برداشتن به سالن زیبایی می آیند خيلي بیشتر شده میباشد.

نقش داشتن ابروها در آرایش داماد

از انجا که نقش داشتن ابروها در زیبایی صورت غیرقابل انکار میباشد و ابروها مکمل زیبایی چشم ها هستند؛ ما در این مطلب در تلاشیم که راه حلی مطلوب و درست،( البته جمعی از پسران و مردان جوان که ابروهایی نامتناسب و درهم دارند، و از آن بعنوان عاملی در اخمو بودن یا کوفته بودن چهره ی خویش یاد می کنند) ارائه دهیم.

برای برخی از آقایان، ابروها تنها چیزهایی در بالای چشم های شان هستند که دست نخورده باقی می مشابه، و احتمالا بر این باورند که دست زدن به ابروها عظمت مردانه را از بین می برد. و این دسته از آقایان علل جذابیت و زیبایی مردان را داشتن هیبت و جذبه مردانه میدانند، نه داشتن یک صورت زنانه.

پاک سازی منفذهای عمیق پوست آقایان

گفت‌وگو مراقبت از پوست صورت برای بسياري از آقایان یک مسئله بی مورد و بی اهمیت میباشد. ولی مراقبت از پوست صورت برای آقایان چیزی بوده که در هر دوران ای انجام می گرفته میباشد. از زمان فراعنه مصر تا زمانه امپراطورهای روم رایج بوده که روزانه صورت را پاکیزه کنند. به جز محصولات پس از اصلاح و نرم کننده لب، طیف وسیعی از محصولاتی که دردسترس هستند در طی این سالها تغيير پیدا نموده اند.

در سرتاسر دنیا آقایان به اهمیت مراقبت از پوست پی برده اند. محصولات بسياري برای مراقبت از پوست هم وجود دارد. این محصولات تنها برای خانم ها نیست. مراقبت از پوست برای آقایان حاوی استفاده از نرم کننده ها بطور منظم، پاک سازی روزانه و ماسک پاک سازی گاه به گاه می شود.

پاکسازی پوست با محصولات و پاکیزه کننده های نا مناسب و نا مرغوب مثل مواد صابونی و شامپو بدن و، سبب ایجاد اسیب های پوستی می گردند. خشکی بیش از حد و از دست رفتن آب پوست، تغيير PH و اسیدیته پوست، کدر شدن رنگ طبیعی و از دست دادن شادابی واقعی پوست از کسالت های استفاده از این پاکیزه کننده هاست.

استفاده از پاکیزه کننده های مخصوص، سبب می گردد تا پوست عمیق تر پاکیزه شود و همراه با آن بسياري از مواد مناسب به آن برسد. به عنوان مانند، چنانچه پوست چرب و پر جوش باشد، پاکیزه کننده های مخصوصی وجود دارد که، هم خوب پاک سازی پوست را انجام می دهند ، هم چربی پوست را متعادل نموده و بر روی جوشها تأثير مثبت می گذارند.

%name نکات مهم و کلیدی درباره آرایش داماد + عکس

امادگی پوست برای آرایش داماد

آیا ماسک یا اسکراب طبیعی وجود دارد که، بتواند منفذهای عمیق پوست آقایان را پاکیزه و پاک سازی کند و در براق ساختن آن اثرگذار باشد؟! پسران و آقایان جوانی که پوستشان دارای منفذهای باز میباشد، اکثر وقت ها از این بابت گلایه دارند و دوست دارند پوستی براق و طبیعی و صاف داشته باشند که، این اشخاص و البته همه ی آقایان باید بدانند که، زیبایی و سلامتی پوست هم جزیی از بهداشت خصوصی آن ها به حساب می آید.

بیشتر بخوانید:  نانو بروز چیست و چه مزیتهایی دارد؟

آن ها هم مشابه خانم‌ها باید به اندیشه سلامتی پوست و موی خویش باشند. پوست آقایان زیاد قطور تر از خانم هاست و مقدار بیشتری کلاژن دارد. از این سمت سطح پوست آقایان معمولاً چرب تر از خانم هاست و نیاز به نگهداری دارد.

بررسی ها نشان میدهند ، شستشوی صورت با صابون سبب می شود تا پوست آقایان خشک و پیر بنظر برسد و چین و چروک در آنها بیشتر شود، از این سمت قطعاً باید آقایان صورتشان را با شوینده هایی با ph مناسب هرروز شست و شو دهند.

کرم عکس خورشید از دیگر مواردی میباشد که آقایان قطعا باید استفاده کنند. زیرا خورشید به آسودگی در پوست های قطور نفوذ کرده و به مرور سبب ایجاد لک و پیر شدن پوست می شود.

بهتر میباشد هرروز از یک عکس افتاب خوب و مطلوب پوستش استفاده کند ، و چنانچه بیشتر روزش را در محیط باز و زیر نور افتاب سپری می کند، عکس آفتابش را چندین و چند بار  تجدید کند.

زیرا آقایان مشابه خانم ها زمانه خاصی برای رسیدگی به پوست خویش در نظر نمی گیرند، برای آن ها هفته یا دو هفته ای یکبار استفاده از ماسک ها یا اسکراب ها سمت پاک سازی پوست توصیه می شود.

برای شستشوی معمولی و روزانه بهتر میباشد از صابونهای مخصوص پوست شان استفاده نمایند و درصورت داشتن پوستی نرمال و خوب، استفاده از صابونهای شیر زیاد مناسب میباشد. پس از اصلاح هم از افترشیو مناسب استفاده نموده و پوستشان را با یک کرم مرطوب کننده ی مناسب، مرطوب نگه دارند.

%name نکات مهم و کلیدی درباره آرایش داماد + عکس

آرایش و پاک سازی صورت داماد

اصلاح موهای صورت

بعضی از آقایان روی گونه هایشان بیش از حد مو دارند و این موها سبب کاهش زیبایی چهره داماد می شود و بهتر میباشد روز پیش از عروسی شما با کمک وکس یا بند موهای زاید در این بخش از صورتتان را از بین ببرید و چنانچه شما میل‌کردن دارید در روز عروسی تان ریش داشته باشید بهتر میباشد از مدل ریش زیبایی برای اصلاح و قالب دادن ریش های خویش استفاده کنید.

قالب دهی و اصلاح موها

کوتاه کردن موی داماد اغلب در روز عروسی یا یک روز پیش از مراسم عروسی انجام می شود و بهتر میباشد شما از آرایشگرتان بخواهید پس از کوتاه کردن موهایتان از مدل آرایش موی داماد زیبا و مناسبی برای قالب دادن به موهای شما استفاده کند.

بیشتر بخوانید:  اسکین سازی چیست و شیوه انجام آن به صورت است؟

آرایش داماد

آرایش آقایان برای جشن ازدواج، به همان مفصلی آرایش بانوان نیست بلکه کاملاً بیرنگ میباشد و عمدتاً جنبه یکدست کردن رنگ های صورت آقایان را دارد.

به خصوص نواحی اصلاح شده صورت و گودی و سیاهی زیر چشم با نواحی ديگر صورت هم رنگ می شود. آرایش داماد در جشن ازدواج به شکلی میباشد که هیچ کس متوجه آن نمی شود و در واقع میتوان گفت که یک نوع گریم میباشد.

به طور معمول گریم صورت داماد به این علت انجام می شود که در آتلیه موعد گرفتن عکس های جشن ازدواج، صورت او هماهنگ تر با صورت عروس بنظر بیاید زیرا بهرحال زیر نور فلاش های دوربین‌های عکاسی پایان خطوط و لکه ها و دو رنگی های صورت بیشتربه چشم می آیند و به این ترتیب صورت عروس و داماد یکدست خواهد بود.

نکته ای ديگر که در آرایش و گریم آقایان در جشن ازدواج رعایت می شود, این میباشد که مواد آرایشی که برای آقایان استفاده می شود موادی برّاق و یا چرب نیست و این اخبار خوبی برای آقایانی میباشد که مخالف گریم صورتشان در جشن ازدواج هستند.

موادی که برای گریم آقایان استفاده می شود به هیچ وجه به چشم نمی آید و کسی متوجه تغيير صورت آقایان با لوازم ومواد آرایشی نخواهد شد.

بیشتر محصولاتی که برای گریم آقایان ساخته می شود مرطوب کننده هستند تا چرب کننده.

%name نکات مهم و کلیدی درباره آرایش داماد + عکس

نکته هایی برای روز عروسی برای داماد

نکته هایی برای روز عروسی برای داماد

– از آرایشگرتان بخواهید تا از کرم پودری مناسب و ملایم روی پوست شما استفاده کند.

– قطعاً باید از پودر تثبیت کننده روی کرم پودرتان استفاده کنید.

– برق لب یا رژ لب داماد باید کاملا با رنگ طبیعی لب هایش همخوانی داشته باشد.

– چنانچه رنگ لب هایتان خوب میباشد میتوانید تنها از برق لب خالی استفاده کنید.

– معمولاً رژ، پودر و کرم پودری که برای داماد استفاده می شود از رنگ های طبیعی و تیره تشکیل شده اند.

– آرایش گردنتان را فراموش نکنید.

– به پوست دست وپایتان مرطوب کننده بزنید.

– درست مثل آرایش عروس خانم به مدهای زودگذر اعتماد نکنید و کوشش کنید بیشتر حالتی کلاسیک داشته باشید.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

روشهای خانگی پاک کردن رنگ مو

روشهای پاک کردن رنگ مو روش سریع و درست پاک کردن رنگ مو در صورتی …