اکسسوری های زنانه برای استایل فشن

به مجموعه ای از تمام وسایل ها که با خود حمل یا آویزان می کنیم بجز لباس ها، اکسسوری می گویند که برای زیبا تر شدن، شیک شدن و کامل کردن استایل ما طراحی شده اند تا به استایل ما ظاهری جذاب تر بدهند.

 sffvlkk 0tjiu4509tu53ntj5noptj 300x200 اکسسوری های زنانه برای استایل فشن

می توان گفت که هیچ استایلی بدون استفاده از اکسسوری کامل و جذاب نیست، و با وجود اکسسوری است که استایل ما شیک و کامل می شود.

اکسسوری های زنانه انواع بسیار متفاوت و متنوعی دارند مانند کیف، کفش، عینک، کلاه، ساعت، کیف پول، زیور آلاتی مثل دستبند، گردنبند، انگشتر، گوشواره، پابند و جواهرات.

برای استفاده از این وسایل ابتدا باید با انواع آن ها آشنایی داشته باشیم و بدانیم که هر اکسسوری مخصوص چه تیپ و چه فصلی از سال می باشد، زیرا انواع مختلفی از سایز، رنگ و جنس دارند و همچنین کاربرد های آن ها بسیار گسترده است و ما می توانیم به راحتی و با کمی سلیقه به خرج دادن استایلی زیبا از ترکیبی از اکسسوری ها برای خود داشته باشیم.

استفاده از اکسسوری حتی برای افرادی که طرفدار استایل های بسیار ساده و شیک هستند نیز کاربردی است، زیرا اکسسوری ها طیف وسیع و گسترده ای دارند که برای هر نوع پوشش و سلیقه ای می توان استفاده کرد.

امروزه با پیشرفت دنیای مد و فشن علاقه مردم به اکسسوری ها بیشتر شده و توجه بیشتری به ظاهر و نوع پوشش خود دارند.

در دنیای مد امروز ظرافت و سادگی دو اصل مهم برای داشتن استایلی شیک و لاکچری است و همان طور که می دانید، استفاده از اکسسوری های شلوغ و پر زرق و برق دیگر چندان طرفداری ندارد و ترند امسال استایل های ساده با اکسسوری های ظریف است.

حالا ما شما را با بهترین اکسسوری ها آشنا می کنیم تا راهنمایی برای خرید اکسسوری برای شما باشیم.

wrfvkme095yu45tcj3pojt 300x253 اکسسوری های زنانه برای استایل فشن

انگشتر

انگشتر ها انواع مختلفی مثل سنگی، مروارید، نگین دار، رینگ ساده، پلاستیکی، طلا، نقره و غیره دارند که می توان از ترکیب آن ها نیز با هم استفاده کرد.

مثلاً رینگ ساده را می توانیم در کنار یک انگشتر نگین دار ست کنیم و ترکیبی جذاب به وجود آوریم.

انگشتر به دست کردن هر کدام از انگشت ها معنی های خاصی دارد، مانند حلقه ازدواج که نشانه تعهد و رابطه عاطفی است یا انگشت اشاره که به معنی جاه طلبی و نماد قدرت است و اقتدار فرد را افزایش می دهد.

در خرید انگشتر توجه داشته باشید که چه طرحی به انگشتان و استایل شما می آید و باید متناسب با تیپ خود انتخاب کنید و به این موضوع توجه کنید که برای مخاطب شما حس خوب و انرژی مثبتی داشته باشد.

werrcfkmj3fv580t45ut09vun3tyj4 225x300 اکسسوری های زنانه برای استایل فشن

کمربند

داشتن کمربند یکی از خصوصیات برای ایجاد یک استایل شیک است، که هم برای شلوار هم برای لباس هایی مثل پیرهن های کمر دار، کت های مجلسی، شومیز، دامن و بسیاری دیگر از لباس ها می توان استفاده کرد و جلوه ی جذاب تری به لباس داد.

از آنجایی که کمربند دور تا دور کمر بسته می شود و خط کمر را مشخص می کند، می تواند برای زنان بسیار شیک باشد، زیرا یک خانم خوش هیکل با کمر باریک حتما با بستن کمربند روی لباس زیبایی هیکل خود را دو چندان می کند.

بیشتر بخوانید:  تحصیل در کانادا آسان‌ترین راه مهاجرت برای دانشجویان بین‌المللی

کمربند ها نیز از نظر جنس انواع مختلفی دارند، مثل چرم، پارچه ای، پلاستیکی و …

استفاده از کمربند های پر زرق و برق دیگر قدیمی شده و به جای آن کمربند های ساده با سکگ های ساده بیشتر ترند شده است.

برای خریدن کمربند توجه کنید که کمربند های رسمی را برای استایل های اسپرت و فشن به کار نبرید.

2epcdk35 vt0uy4509tcij3tj 300x166 اکسسوری های زنانه برای استایل فشن

کفش پاشنه بلند

خرید حداقل یک جفت کفش پاشنه بلند ساده برای هر خانمی واجب است، این نوع کفش ها برای استایل های مجلسی، رسمی و حتی اسپرت به کار می‌ رود.

پوشیدن کفش پاشنه بلند ظاهر هر لباسی را جذاب می کند، همچنین فرم خاصی را به بدن می دهد و باعث می شود راه رفتن و ایستادن ما بسیار شیک تر باشد.

به این نکته توجه داشته باشید که از کفش های پاشنه بلند برای مدت های طولانی استفاده نکنید، زیرا در طولانی مدت باعث آسیب دیدگی کمر می شود.

rrepoiv54fgy 0ij9jvyim4potkc3op5tjk 300x300 اکسسوری های زنانه برای استایل فشن

گردنبند

گردنبند ها از آن دسته اکسسوری هایی هستند که مورد پسند عموم مردم بوده و هر کسی از پیر تا جوان و حتی کودکان از آن استفاده می کنند.

در مدل ها و طرح های متفاوت وجود دارد مثل گردنبند های بلند یا ته گردنی که کوتاه هستند و به ته گردن می چسبند.

امروزه در دنیای مد ترکیبی از گردنبند های بلند و کوتاه ترند شده که گردنبند های کوتاه و بلند را کنار هم می پوشند تا جلوه ی زیبا تری داشته باشد.

با این حال از گردنبند های سنگین و بزرگ استفاده کمتری می شود و بیشتر علاقه مندی ها از گردنبند های ظریف و سبک است و دیگر همانند دوران قدیم که معمولا برای تازه عروس ها گردنبد های سنگین و سینه ریز خریداری می شد استقبالی نمی شود.

کیف زنانه

کیف یکی دیگر از مهم ترین و واجب ترین اکسسوری ها برای زنان به شمار می رود و در جنس های متفاوتی مثل چرم، پلاستیکی، پارچه یی و غیره وجود دارد.

استفاده از کیف برای هر نوع پوشش و استایلی می توان به کار برده شود، اما باید دقت داشته باشیم که هر نوع کیفی را برای هر استایلی استفاده نکنیم.

از مزایای کیف این است که ما هم می توانیم تمام وسایل شخصی و مورد نیاز مثل تلفن همراه، شارژر، لوازم آرایشی، کیف پول، عطر و وسایل کاربردی دیگر را با خود حمل کنیم، هم با داشتن آن استایلی فشن و جذاب به خود هدیه دهیم.

ساعت

ساعت از خاص ترین اکسسوری ها برای علاقه مندان به مد و فشن است، یک خانم با کلاس همیشه ساعت به دستش دارد زیرا باعث شیک شدن استایل شما می شود و برای فهمیدن تایم لازم نیست به گوشی موبایل تان نگاه کنید و فقط کافی است نگاهی به مچ خود بیاندازید.

همان طور که می دانید قانون های قدیمی وجود دارد که برای ساعت بستن باید ساعت را بر دست چپ ببندید، اما شما اصلا به این قوانین توجه نکنید و ساعت را برای هر دستی که یا آن راحت هستید بپوشید.

بیشتر بخوانید:  جمجمه‌ای که یک شبه ارزشمند شد+عکس

برای مراسم های خانوادگی و رسمی می توانید با همسر خود ساعت ست بپوشید تا

rcfpdt09uv35y5u3cjojvovj 300x300 اکسسوری های زنانه برای استایل فشن

زیبایی شما در کنار هم بیشتر شود.

از ساعت هایی استفاده کنید که متناسب با مچ دست شما باشد، مثلا برای دست های ظریف و لاغر ساعت هایی با صفحه ی بزرگ مناسب نیست.

کلاه

کلاه ها انواع مختلفی دارند که برای هر فصل می توانیم استفاده کنیم.

از کلاه های بافتنی برای زمستان و از کلاه های لبه دار و آفتاب گیر برای تابستان بسیار کاربردی است، مخصوصا هنگام سفر که بیشتر در معرض نور خورشید قرار می گیریم.

اما کلاه های دیگری نیز وجود دارد که به عنوان تزئینی و برای زیبایی استایل خود به کار می بریم، که تاثیر زیادی در جذاب شدن و خوش تیپی ما دارد.

عطر و ادکلن ها

بوی مطلوب و داشتن رایحه ای خوش بو برای هر زنی ضروری است، پس در انتخاب عطر و ادکلن خود دقت کنید که از اسانس هایی استفاده کنید که با روحیات و علایق شما متناسب باشد.

استفاده از عطر روی نبض مچ دست و نبض رگ گردن می تواند تا ساعت ها ماندگاری عطر شما را بالا ببرد.

پیشنهاد می کنیم که از عطر های فیک و تقلبی استفاده نکنید، زیرا نه تنها بوی آنها ماندگاری ندارد بلکه با استفاده از آن وقتی بفهمید که بوی آن نمی ماند مجبور می شوید که بیشتر از آن استفاده کنید در نتیجه زود تر تمام می شود و مجبور به خرید دوباره می شوید.

پس با خرید عطر های تقلبی پول خود را دور نریزید و به جای آن به فکر خرید عطری اصل با قیمت مناسب باشید.

ertrtptviu09ctfinyuhjj5icjgm 300x300 اکسسوری های زنانه برای استایل فشن

گوشواره

امروزه گوشواره از محبوب ترین اکسسوری ها برای خانم ها به شمار می رود، که ظاهری زیبا به صورت می دهد.

در سایز ها و مدل های مختلفی وجود دارد، مثلا گوشواره های میخی، گوشواره بلند، گوشواره حلقه یی در سایز های کوچک تا بزرگ و …

برای خرید گوشواره به فرم صورت خود توجه کنید چراکه هر نوع گوشواره یی برای هر نوع صورتی مناسب نیست، به عنوان مثال برای صورت هایی که حالت بیضی شکل دارند، گوشواره بلند و آویز مناسب نیست، زیرا فرم صورت را کشیده تر نشان می دهد.

برای استایل های فشن سعی کنید از گوشواره های بدون نگین استفاده کنید، زیرا گوشواره های نگین دار برای استایل های رسمی و مجلسی مناسب هستند.

eqqxcvlbkh90ive0ymcopjo 300x199 اکسسوری های زنانه برای استایل فشن

عینک

برای این که استایل خود را کامل کنید، از عینک آفتابی استفاده کنید. با استفاده از عینک در استایل خود نه تنها از آسیب به چشم خود جلوگیری می کنید بلکه تاثیر بسیاری در چهره شما و زیبایی شما دارد.

در خرید عینک برای خودتان لازم است دقت کنید که هر عینکی را که روی صورت کسی دیدید و خوشتان آمد خریداری نکنید، زیرا ممکن است روی صورت آن زیبایی را نداشته باشد.

در نتیجه باید متناسب با فرم صورتی که دارید به سراغ عینک بروید. همچنین رنگ پوست شما با رنگ عینک باید هم خوانی داشته باشد.

پابند

پابند از آن دسته اکسسوری ها است که خیلی پر طرفدار نیست، اما افرادی هستند که از پابند برای زیبایی پاهای خود استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید:  زندگی در شهر مینیاتوری!

پابند را دور مچ پا می بندند تا جلوه ی خاصی به پا ها دهد.

در کشور های دیگر پابند محبوبیت خاصی ندارد اما در کشور ما نیست به کشور های دیگر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

دستبند

werdcfkvf4 t0vtgi459gj59pgk 300x272 اکسسوری های زنانه برای استایل فشن

دستبند ها ظاهری جذاب به دست ها می دهد و انواع بسیار مختلفی دارد از دستبند های سنگی و مرواریدی گرفته تا دستبند های استیل و نگین دار.

از آن دسته از اکسسوری هاست که حتی زنان مسن نیز علاقه مند به آن هستند، از زمان قدیم در بین النهرین و مصر باستان و چین مورد استفاده بوده و امروزه نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است.

می توانید متناسب با استایل خود دستبند خود را انتخاب کنید، مثلا برای  های فشن و کژوال دستبند های مهره ای و چرم انتخاب مناسبی است و برای استایل های رسمی و مجلسی از دستبند های استیل، نگین دار طلا یا نقره استفاده کنید.

گیره سر

به تازگی از این اکسسوری استقبال زیادی شد و همه ی علاقه مندان مد به استفاده از این اکسسوری جذاب پرداختند.

گیره سر برای زیبا تر شدن مو ها و مرتب بودن آن ها به کار می رود که برای استفاده روزمره نیز کاربرد دارد و می توانیم از آن استفاده کنیم.

دستکش

برای جذاب تر شدن استایل خود از دستکش استفاده کنید، که ظاهری زیبا به استایل شما می دهد.

در فصل های سرد مثل پاییز و زمستان کارایی بیشتری دارد و انگشت های شما را گرم نگه می دارد.

همچنین از دست های شما محافظت می کند تا از آلودگی و نور آفتاب و سرمای زمستان در امان باشد.

دستمال سر

از آن دسته اکسسوری هاست که امروزه ترند شده و اکثر بلاگر ها از آن استفاده می کنند.

شما هم به راحتی می توانید با توجه به رنگ لباس خودتان دستمال سر ببندید و جلوه ی بسیار متفاوت و جذابی به چهره خود بدهید.

از این اکسسوری جذاب معمولا در تابستان مورد استفاده است و برای استایل های فشن و کژوال بسیار کاربرد دارد و همچنین از آن می توانید برای جمع کردن مو های بلند

wexfck3gv 035iuy0g945uy0945jyo 252x300 اکسسوری های زنانه برای استایل فشن

استفاده کنید.

شال گردن

شال گردن هم می تواند تغییرات بسزایی در استایل شما ایجاد کند می توانید آن را با کلاه، دستکش یا اکسسوری های دیگر ست کنید.

در زمستان برای گرم نگه داشتن خود استفاده می شود، ولی شال گردن هایی هم وجود دارد که به عنوان تزئینی و برای زیبا تر شدن تیپ خود استفاده می کنند که در بین بازیگران و افراد معروف بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

شال و روسری

بسیاری از بانوان هستند که تنها از شال یا روسری به عنوان اکسسوری استفاده می کنند و از دیگر اکسسوری ها استفاده چندانی ندارند.

برای خانم های ایرانی که شال و روسری از اصلی ترین اکسسوری های آن ها است، داشتن چندین شال روسری در رنگ ها و طرح های متفاوت لازم و ضروری است.

تا بتوانید برای هر استایلی شال یا روسری متناسب با آن را به راحتی انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی

چه کسانی می بایست از کرم آبرسان استفاده کنند؟

مرطوب کننده و آبرسان برای هر نوع پوستی مورد نیاز است. اما برای مصرف بهینه …