بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان در سوم شهریور 1353 در تهران به دنیا آمد. او کارگردان، بازیگر، کمدین و فیلمنامه نویس سینما، تلویزیون و رادیو است. وی فارغ التحصیل رشته نقاشی عمومی از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی است. او در خیابان مروی تهران به دنیا آمد و در منطقه تهران و دریا بزرگ شد. پدرش ناخدای نیروی دریایی تهران و مادرش معلم تبریز بود. او یک برادر بزرگتر به نام مهدی دارد که پنج سال بزرگتر است و آهنگساز است.

1 197 بیوگرافی مهران غفوریان

در سال 1392 در سن 20 سالگی برای اولین بار به راهنمایی داریوش کاردان به توصیه دوستانش در آزمون برنامه ای سی و نهم شرکت کرد و پذیرفته شد. اما اوج شهرت او ساخت سریال «زیر آسمان» یکی از بهترین و پرمخاطب ترین سریال های دهه های اخیر بود. سعید آقاکانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی همگی دوستان خوب او هستند. او علاوه بر کار در فیلم و هنر، شغل فروش آب نبات و آجیل نیز داشت.

بیشتر بخوانید:  زندگینامه گابریل گارسیا مارکز

2 173 بیوگرافی مهران غفوریان

برخلاف شخصیت هایی که بازی می کنم، بسیار جدی هستم و هر کاری را که انجام می دهم بسیار جدی می گیرم.افرادی که با من کار کرده اند شخصیت اخلاقی من را می شناسند، اما در کل سعی می کنم تمام ضرب الاجل ها را رعایت کنم. مهران غفوریان در 22 دی ماه 1392 با آرزو، دختری 40 ساله ازدواج کرد و در یک مرکز با هم آشنا شدند و تصمیم به ازدواج گرفتند. این ازدواج منجر به تولد دختری به نام حنا در فوریه 1997 شد.

3 168 بیوگرافی مهران غفوریان

به دلیل وزن زیاد و ساییدگی مفاصل مهران غفوریان، وی مجبور به عمل جراحی چاقی شد که منجر به کاهش وزن قابل توجهی شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی امین حیایی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …