فال روز دوشنبه 31 شهریور 1399

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز دوشنبه 31 شهریور 1399

 

فال روز دوشنبه 31 شهریور 1399

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: تنش‌ها و فشارهای عصبی كه شما در روابط خود با آنها مواجه شده اید باعث شده شروع به خوشگذرانی كنید، اما قبل از اینكه اعلام كنید همه چیز عالی و خوب هست چند روزی صبر كرده تا ببینید چه اتفاقی می‌افتد. شما امروز زیاد منطقی نیستید، ولی این بدین معنی نیست كه در افكار خود اصلاً به واقعیت فكر نمی‌كنید. تجسم كردن یك سناریوی عالی با جزئیات كامل می‌تواند بهتان كمك كند تا رویاهای خود را به طور كامل آشكار كنید.
فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: شما در خصوص كارهایی كه می‌خواهید هفته آینده در محل كار انجام دهید برنامه‌های غیرممكنی در سر دارید، اما این برنامه‌ها در حال حاضر ممكن است قابل اجرا به نظر برسند. شاید شما فكر می‌كنید كه منطقی و واقع بین هستید، اما در واقع چنین نیست و شما در آسمان‌ها پرواز می‌كنید!! به جای اینكه از رویا پردازی دست بردارید بهتر است رویاهایتان را بشناسید و آنها را با واقعیت هماهنگ كنید.
فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: حالا كه ماه به نشانه شما بازگشته است شما نیز خیلی احساساتی شده‌اید، اما علاوه بر این احساسات شما افكارتان را هدایت می‌كند. شاید شما سعی می‌كنید كنترل و تعادل خود را حفظ كنید، اما از اتفاقات غیر منتظره‌ای كه پیش خواهد آمد شگفت زده خواهید شد. به جای اینكه سعی كنید راه خود را از این مخصمصه بیرون بكشید، به حس ششم غریزی خود اطمینان كنید؛ چراكه این حس شما را به مسیر درستی هدایت می‌كند.
فال روزانه تیر

بیشتر بخوانید:  بوی بد یک مسافر باعث فرود اضطراری هواپیما شد

فال روز متولدین تیر: شما با داشتن واكنش‌های احساسی قوی در موقعیت‌های شخصی كاملاً آشنایی دارید، اما امروز صحبت كردن در مورد افكارتان با یك نفر دیگر برایتان تبدیل به یك معضل شده است. شما برای سنت شكنی كردن و شكستن قالب‌ها آمادگی دارید، اما نمی‌خواهید به قیمت خراب كردن همه چیز صاحب آزادی شوید. در عین حال كه برنامه‌های بزرگی برای خود در سر دارید اول باید حركت خود را آرام تر كنید.
فال روزانه مرداد

فال روز متولدین مرداد: امروز تحقیق كردن و كند و كاو كردن آرزوهایتان عجیب و حیرت انگیز به نظر می‌رسد، اما شما كاملاً برای این كار آماده شده اید. شما به راحتی می‌توانید در شرایط احساسی قرار بگیرید. با وجود این اگر نتوانستید درست فكر كنید نگران نشوید، چرا كه هم اكنون فعالیت‌های اجتماعی در اولویت قرار دارند و اصلاً زمانی برای تعمق كردن باقی نمانده است.
فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور: خیلی خوب است كه قبل از اینكه پروژه جدیدی را شروع كرده و قدم جدیدی بردارید، زمان كافی برای فكر كردن بر روی گزینه‌هایی كه می‌توانید انتخاب كنید اختصاص دهید. شما باید به دقت تصمیمات خود را سبك و سنگین كنید، عمل كردن از روی غریزه و بدون تعمق شما را به جایی نمی‌رساند. اگر لازم شد تصمیم فوری و عجله‌ای بگیرید، حتماً قبل از آن تمام نظرات مخالف و موافق را بررسی كرده و خوب مورد ارزیابی قرار دهید.
فال روزانه مهر

بیشتر بخوانید:  عکس پروفایل و متن تبریک روز روانشناس و مشاور (جدید)

فال روز متولدین مهر: وقتی كه خورشید فردا وارد نشانه شما می‌شود، دنیای شما نیز قرار است تغییر كند. اما ابتدا باید بتوانید كارهایی كه هم اكنون انجام می‌دهید را كنترل كنید و یا از تلف كردن وقت خود جلوگیری كنید. اگر شما می‌خواهید كاری انجام دهید كه سخت كوشی‌تان را نشان بدهید باید به جای كارهای بی‌فایده برنامه ریزی‌های دقیق تری برای خود داشته باشید. ایده‌های بزرگ به خودی خود ارزشمند نیستند، مگر اینكه شما بخواهید تلاشی مضاعف داشته باشید.
فال روزانه آبان

فال روز متولدین آبان: امروز روز خوبی برای بازنگری كردن تمرینات معنوی است، شما می‌توانید برای نیایش و عبادت به مكان‌های مذهبی بروید، به طبیعت پناه ببرید و یا حتی وقتتان را در خانه بدون آشفتگی و با آرامش سپری كنید. شاید در ابتدا وسوسه شوید از تمام توانایی‌های خود استفاده كنید، اما وقتی شما وظایفی را خارج از برنامه كاری خود قبول می‌كنید لازم است بعد از آن حتماً استراحت كنید. نگران غرق شدن در رویاهایتان نشوید، این یك سفر امن و امان است و شما وقتی از این سفر برگردید احساس خیلی بهتری خواهید داشت!!
فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر:شما به همان سرعتی كه بهبودی خودتان را باز یافته‌اید، زبان شوخ و بذله گوی خود را نیز بازیافته‌اید. خوشبختانه شما هنوز به اندازه كافی جذابیت دارید و می‌توانید از طعنه و ریشخند دور بمانید. واقع بینی شما می‌تواند بر افكارتان تأثیر بگذارد و قضاوت‌های شما نیز از این قاعده مستثنی نیست. پس كمتر حرف بزنید و بیشتر كار كنید.
فال روزانه دی

بیشتر بخوانید:  فال روز پنج شنبه‌ 12 دی 1398

فال روز متولدین دی: امروز شما میل دارید كاری كنید كه دیگران را سركار بگذارید و توجه آنها را به سوی خود جلب كنید. اما در عین حال كه سعی می‌كنید توجه دیگرن را جلب كنید، اگر این تمام كاری باشد كه از عهده اش بر می‌آیید ناامید خواهید شد. با تغییر دادن فكرتان در مورد ستاره بودن و درخشیدن در وسط جمع می‌توانید روز بهتری داشته باشید.
فال روزانه بهمن

فال روز متولدین بهمن: شما امروز می‌توایند به سرعت شیفته شخصی یا چیزی بشوید، اما چیزی كه در ظاهر به نظر می‌رسد عشق نیست. با توجه به نپتون كه امروز بیش از حد فعال است، این می‌تواند شبیه یك برخورد عاشقانه باشد، اما تغییر دادن رویاهایتان به سوی واقعیت فراتر از حوزه توانایی‌های اخیر شماست.
فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: شاید شما ندانید كه انگیزه‌هایتان شما را به كدام سو می‌برند، اما شما را ترغیب می‌كنند كه بیشتر به سمت معنویات متمایل شوید. از آنجایی كه شما می‌خواهید شناختتان نسبت به خود و نسبت به نظام عالم را بیشتر كنید، نمی‌توانید به راحتی از تكالیف مذهبی خود جدا شوید. اگر یك فرد رازدار را وارد زندگی‌تان كنید برایتان مفید خواهد بود، بنابراین شما كسی را خواهید داشت كه می‌توانید در مورد ایده‌های خام و شكل نگرفته خود با او صحبت كنید.

منبع: بیتوته

نوشته فال روز دوشنبه 31 شهریور 1399 اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

robeka.ir

مطلب پیشنهادی

عکس نوشته های زیبا درباره مادر

عکس نوشته های روز مادر عکس نوشته درباره مادر تبریک روز مادر متن تبریک روز …